Paardeweide 3F - 4824 EH Breda       085 732 55 33

Officemanagement

 

De organisatie groeit door werkzaamheden die jij als tijdrovend beschouwt uit te besteden. Onze secretariële en administratieve helden werken op locatie, ter plekke in je bedrijf of vanuit ons kantoor in Breda. Onze specialisten zien op adviserend als uitvoerend niveau waar het werk zit:

 

  • Ondersteunen op administratief en boekhoudkundig gebied.
  • Inzetten voor customer service en helpdesk.
  • Oppakken van facilitaire en organisatorische zaken.
  • Uitvoeren van secretariële en communicatieve taken.
  • Bijhouden van social media, website en nieuwsbrief.
  • Zorgen voor adequate opvolging van bijvoorbeeld offertes en sollicitatiegesprekken.
  • Plannen en organiseren van alle secretariaatswerkzaamheden.
  • Zien waar werk ligt.
  • Helpen van medewerkers met dagelijkse werkzaamheden.

Ben je benieuwd hoe het voelt als je geen omkijken meer hebt naar deze werkzaamheden?

Neem contact op en we laten je het ervaren.